Παρασκευή, Αυγούστου 03, 2007

ΓΙΟΥΧΑ



ΓΙΟΥΧΑ

Η απάτη των λόγων. Η απάτη των διαδηλώσεων. Η απάτη των χρωματιστών πανό.
Ειρήνη. Να πεθάνουν εν ειρήνη. Από πείνα. Πληθαίνουμε σε αγάπη και αθλιότητα.
Ένα παιδί με πρησμένη κοιλιά και μεγάλα μάτια-μόνο μάτια- με πυροβολεί από τις σελίδες των εφημερίδων, Ζητάω κάπου να πιαστώ και η ποίηση είναι διάτρητη.

Μη με καλείτε να ΄ρθω στα σαλόνια με τα γυαλιστερά παρκέ για να δούμε στο βίντεο το τελευταίο ντοκιμαντέρ από την Αιθιοπία και να ανταλλάξουμε απόψεις. Είναι αβέβαιο το βήμα μου στο γυαλιστερό σας παρκέ. Και οι απόψεις μου, απόψεις θαμώνα ταβέρνας των παρυφών:

Γιούχα στους καλοζωισμένους ιδιοκτήτες!
Γιούχα στις αρωματισμένες κυρίες!
Γιούχα στους γαμπρούς πάσης φύσεως!
Γιούχα στις πιλοφόρες κινήσεις ειρήνης!
Γιούχα σε όλες τις Κεντρικές Επιτροπές!
Γιούχα «και σε μένα που σας ιστορώ»!

3 σχόλια:

Τη 4/8/07, 1:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

''Πληθαίνουμε σε αγάπη και αθλιότητα''.

έγραψες ....


κι εγώ πικράθηκα απο την αλήθεια των λέξεων που συνέθεσες.

Και μόλις έχω γυρίσει απο σιμά ...
μα χάρηκα που βρέθηκα στο βλέμμα σου αντίκρυ.

Θα περιμένω λέξεις σου ν' ακούσω και, .. ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

Εύχομαι να ανταμώσουμε πιότερο στη πορεία.

Φιλικά
Πάνος

 
Τη 4/8/07, 11:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger giannisrigopoulos είπε...

Σε ευχαριστώ για την παρέα. Σιγουρα θα ανταμώσουμε πιότερο στην πορεία.
Μη μικραινεσαι από τις λέξεις. Υπάρχουν και όμορφες. Για να μας κρατάνε, ρε αδερφέ,σε ό,τι αξίζει.

Γιάννης

 
Τη 7/8/07, 4:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Ο ΠΑΝΟΣ & Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ... είπε...

Γιάννη καλημέρα και πάλι,

έχω κάτι που μπορεί να είναι ενδιαφέρον για εσένα. Γράψε μου το email σου στο avata58@gmail.com γιατι πρέπει να σου περάσω μια πληροφορία που έπεσε στην προσοχή μου. Ελπίζω να είναι βοηθητική.

Σε χαιρετώ για τώρα,

χαιρετισμούς και στην οικογένειά σου,

Πάνος


ΥΓ Το blog μου είναι το alexandrosapilianos.blogspot.com

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα